Zysk operacyjny w I kwartale wyniósł prawie 9,2 mln zł wobec 7,5 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku i był znacznie wyższy od oczekiwań rynkowych zakładających 4,8 mln zł EBIT.

Przychody wzrosły do 195,7 mln zł z 162,6 mln zł w I kwartale 2009 roku. Analitycy spodziewali się, że przychody wyniosą 196 mln zł.

Jak informował Retailnet.pl, w 2010 roku NG2 planuje w sumie otwarcie co najmniej 78 placówek, tj: 40 salonów CCC (30 w Polsce, 10 w Czechach) oraz 38 sklepów BOTI. Docelowo firma zamierza zbudować sieć około 1070 sklepów w Polsce, czyli 400 lokali CCC (w tym 100 franczyzowych) oraz 500 sklepów marką BOTI (w tym 100 franczyzowych). Sieć salonów QUAZI docelowo ma składać się ze 100 sklepów. W Czechach Grupa planuje rozszerzyć swoją sieć do 70 salonów CCC.

Na koniec 2009 roku struktury sprzedaży detalicznej NG2 obejmowały łącznie 692 placówki, w tym 556 sklepów własnych: 254 salony CCC w Polsce i 38 w Czechach, 213 salonów BOTI oraz 51 butików QUAZI.

Strategia dywersyfikacji marki znajduje odzwierciedlenie w trzech autonomicznych kanałach dystrybucji poprzez salony firmowe CCC, sklepy obuwnicze BOTI oraz sieć butików QUAZI. Grupa kieruje swoje produkty do szerokiego grona odbiorców, począwszy od wymagających klientów modnych butików, poprzez klientów ze środkowego segmentu rynku, dla których stosunek jakość/cena gra podstawową rolę, aż po nieco mniej zamożnych klientów, poszukujących obuwia o przyzwoitej jakości w umiarkowanej cenie. Grupa NG2 wypracowała efektywny i szybki sposób dystrybucji towarów. Dystrybucja do punktów sprzedaży jest w całości prowadzona przez firmy zewnętrzne na zasadzie outsourcingu. Dodatkowo, nowoczesna wewnętrzna sieć informatyczna pozwala franszyzobiorcom i Spółce na sprawne zarządzanie procesem zamawiania i dostawy towaru oraz kontroli stanów magazynowych.