Janusz Jasiński w dyrekcji handlowej Intermarché

Janusz Jasiński dołączył do Grupy Muszkieterów w 1997 roku, jako właściciel pierwszego sklepu Intermarché w Polsce. Pierwszy supermarket sieci powstał w Zielonej Górze, skąd pochodzi nowy prezes. Obecnie w rodzinnym mieście zarządza trzema sklepami pod znakiem Muszkieterów. W ramach obowiązków na rzecz grupy Janusz Jasiński od 1997 roku odpowiadał za strukturę zakupów i logistykę, marketing, rozwój sieci i zarządzanie nieruchomościami. Jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej oraz Politechniki Zielonogórskiej. Aktywnie udziela się na rzecz wielu instytucji. Pełni funkcję przewodniczącego Organizacji Pracodawców Ziemi Lubuskiej. Pod koniec kwietnia br. wszedł w skład Zarządu Głównego Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan. Jest także głównym sponsorem drużyny koszykarskiej Intermarché Zastal Zielona Góra, która w tym roku wywalczyła awans do ekstraklasy Polskiej Ligi Koszykówki.

Nowa funkcja w ramach pracy na rzecz grupy jest ukoronowaniem 13 letnich doświadczeń pracy w różnych dziedzinach nowoczesnej dystrybucji handlowej, tak w warunkach ogólnopolskich, jak we własnych przedsiębiorstwach na bardzo konkurencyjnym rynku Zielonej Góry. Cele jakie stoją przed nowym prezesem Intermarché to: zmiana wizerunku rynkowego z sieci pasywnej na dynamiczną; rewitalizacja sklepów pod nowym konceptem i logo; dywersyfikacja konceptów sklepów pod kątem wielkości i rodzaju lokalizacji; usprawnienie logistyki; radykalne przyspieszenie rozwoju oraz zapewnienie rentowności dzięki produktom marki własnej.

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 170 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Muszkieterów licząca obecnie 146 supermarketów Intermarché oraz 70 sklepów Bricomarché jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce. W 2009 roku jej obroty przekroczyły 3,27 mld zł. Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska. Plany strategiczne grupy zakładają ekspansję sieci głównie w małych i średnich miejscowościach, o wielkości do 70 tys. mieszkańców.
 

Reklama

Galeria Jurajska