– Wiadomo też, że niełatwo jest wygrać dystrybucyjną, bardzo nierówną walkę z gigantami spożywczymi, którzy otwierają – obok głównej swej produkcji – linię bio. Z tej świadomości zrodził się pomysł EkoSpołeczności – stworzenia programu konsumenckiego, który skupia naszych EkoPrzyjaciół – tych, co markę znają i lubią, i polecają ją innym – mówi Kinga Nowakowska, prezes MyEcolife.

Konsument, który przystępuje do EkoSpołeczności, staje się EkoPrzyjacielem MyEcolife. Oprócz bonusów do swoich zakupów otrzymuje od firmy rzecz unikatową na rynku: własny sklep internetowy z ekologiczną żywnością i naturalnymi środkami czystości (a wkrótce także z ekologicznymi kosmetykami)! Nie musi jednak martwić się o zaopatrzenie, magazyn, transport, czyli całą logistykę – wszystkie te aspekty działalności sklepu leżą po stronie MyEcolife. EkoPrzyjaciel ma za to mocny wpływ na promocję sklepu i wachlarz produktów. EkoSpołeczność przyciągnęła w ciągu pierwszych 3 miesięcy swojego istnienia ponad 1200 EkoPrzyjaciół. Tym samym powstało 1200 internetowych sklepów firmowych MyEcolife. Firma przewiduje, że do końca tego kwartału będzie ich około 3 tysiące. Jest to nic innego jak swoisty franchising w Internecie, nie wymagający żadnej inwestycji i opłat od franchyzobiorcy. Jedyne co potrzeb to zaangażowanie się w szerzenie idei ekologii, promocji rolnictwa ekologicznego i zdrowego odżywiania.

Wszystkie informacje na temat produktów na: www.myecolife.pl oraz w sklepie internetowym: zakupy.myecolife.pl.

Firma MyEcolife powstała w czerwcu 2008 roku. – Od początku chcieliśmy być marką unikatową, której produkty wyróżniają się wśród innych na szarej półce bio, zwykle omijanej przez konsumenta, bo jest nieciekawa i do tego droższa, niż ta tradycyjna. – mówi Kinga Nowakowska. – Produkty MyEcolife są inne: eleganckie, kolorowe i ciekawe, z zabawnymi zdjęciami lub grafikami! Każdy produkt ma swoje… imię, nie dającą się zapomnieć nazwę, a jego opakowanie opowiada nam zabawną historię produktu. Nasze wierszyki i opowiastki są uwielbiane przez dzieciaki, a jednocześnie na każdym opakowaniu umieszczamy ważne informacje dotyczące ekologii, które mają edukować konsumenta – dodaje.
 

MyEcolife prowadzi wsypy sprzedażowe w centrach handlowych, m.in. w Blue City i w Złotych Tarasach w Warszawie.