Carrefour otworzy 60 sklepów franczyzowych w br.

Nowe placówki handlowe są otwierane w całej Polsce. Obecnie największa liczba sklepów znajduje się na terenie Śląska oraz Polski centralnej. Carrefour lokuje się zarówno w dużych aglomeracjach, jak i małych miasteczkach.
 

Dynamiczny rozwój sklepów franczyzowych w bieżącym roku stał się możliwy dzięki nowemu modelowi współpracy, który w ostatnim czasie został zmodyfikowany. To spowodowało, że franczyza stała się bardzo atrakcyjnym rozwiązaniem dla partnerów handlowych Carrefour. Od stycznia do maja br., piętnaście nowych sklepów franczyzowych pod logo Carrefour express rozpoczęło swoją działalność. Wielu partnerów handlowych, którzy w ostatnim czasie rozpoczęli współpracę z Carrefour Polska, planuje otwarcia kolejnych sklepów. Znacznym udogodnieniem dla działalności i rozwoju placówek franczyzowych jest to, że mogą korzystać z ujednoliconej komunikacji marketingowej sieci, a jednocześnie posiadają dowolność w kształtowaniu swojej oferty cenowej. Franczyzobiorcy mogą też czerpać z bogatej i atrakcyjnej cenowo oferty produktów marki własnej Carrefour, które cieszą się dużym zainteresowaniem klientów.
 

Przedsiębiorcy rozpoczynający współpracę z Carrefour Polska w ramach franczyzy, mogą liczyć na w pełni partnerską relację ze strony sieci. Carrefour poza brandingiem sklepów, przekazuje pełne know-how funkcjonowania placówki handlowej, pomaga zarządzać punktem sprzedaży i pozyskać towar w jak najatrakcyjniejszych cenach, pozostawiając jednocześnie pełnię swobody swoim partnerom handlowym. Carrefour zapewnia także możliwość korzystania ze swoich magazynów i sieci logistycznej. Firma nie stawia też żadnych przeszkód jeżeli chodzi o zaopatrywanie się u innych dostawców, aby każda placówka franczyzowa mogła dostosować swoją ofertę do potrzeb rynku lokalnego. Współpraca w takim zakresie pozwala odnieść sukces obu stronom przedsięwzięcia.

Podstawowe kryteria rozpoczęcia współpracy z Carrefour Polska dla franczyzobiorców to: lokal o powierzchni od 100 do 400 mkw., sąsiedztwo osiedli mieszkaniowych oraz dogodny dojazd

Kolejnym ważnym elementem wyróżniającym sklepy franczyzowe Carrefour jest szeroki wachlarz usług dodatkowych oferowanych klientom, obejmujący m.in. możliwość płacenia rachunków w kasie, akceptowanie płatności kartami kredytowymi oraz bonami zakupowymi Carrefour, doładowywanie telefonów komórkowych, punkt lotto oraz lokalne karty rabatowe.
Przy wdrażaniu tego projektu firma Carrefour Polska korzysta z bogatego i wieloletniego doświadczenia Grupy Carrefour w działalności franczyzowej.
 

Reklama

Galeria Jurajska