LPP z nowymi lokalizacjami swoich sklepów

Centrum Handlowe Mazovia to największa – zajmująca 57 000 mkw. – galeria handlowa i kompleks rekreacyjno-rozrywkowy w Płocku, położona w centrum zakupowym miasta. W nowocześnie zaprojektowanych, przeszklonych wnętrzach Mazovii powstały salony trzech marek LPP. Największy z nich – Reserved wraz z Reserved Kids zajmuje 1200 mkw. Oprócz Reserved mieszkańcy Płocka będą mogli również odwiedzić 250-metrowy salon Cropp oraz kameralny salon z bielizną Esotiq.

Kolejnym punktem na mapie LPP jest centrum Port Łódź mieszczące 270 sklepów wraz z IKEA. W parterowej strefie handlowo-rekreacyjnej łódzkiego obiektu firma postanowiła otworzyć swoje sklepy w wersjach "maxi". Salon Rereved i Reserved Kids zajmuje tu aż 1500 mkw., na łodzian czeka również prawie 600-metrowy salon Cropp, a także nieco mniejsze salony House i Mohito. Docelowo firma planuje połączenie salonów Cropp i House na jednej, imponującej powierzchni.

Strata netto grupy LPP w I kwartale 2010 roku wyniosła 4,8 mln zł wobec 7,8 mln zł straty rok wcześniej – podała spółka w raporcie kwartalnym. Wynik okazał się być gorszy od konsensusu rynkowego zakładającego stratę na poziomie 0,9 mln zł. Zysk operacyjny w I kwartale wyniósł 8,5 mln zł wobec 2,75 mln zł straty w analogicznym okresie ubiegłego roku i był wyższy od oczekiwań analityków spodziewających się 6,2 mln zł EBIT. Przychody grupy spadły w I kwartale do 424,5 mln zł z 463,1 mln zł rok wcześniej. Konsensus zakładał przychody na poziomie 420,1 mln zł.

Jak informował Retailnet.pl, w 2009 roku łączna powierzchnia salonów sieci handlowych działających w ramach LPP SA wzrosła o ok. 65 tys. mkw. i na koniec ubiegłego roku wynosiła ok. 290 mkw. Pierwotne plany rozwoju zostały przekroczone. Uruchomiono ponad 220 placówek. Wzrost całkowitej powierzchni salonów sieci, wyrażony w wartościach bezwzględnych, był największy w historii działania LPP. Spółka LPP prowadzi sieci salonów Reserved, Cropp, Esotiq, House oraz Mohito.
 

Reklama

Galeria Jurajska