Spółka OTCF planuje debiut na GPW

– Chcielibyśmy, aby debiut na GPW odbył się nie później niż w październiku przyszłego roku. Szczegółowy harmonogram ustalimy po wybraniu firmy, która będzie nas reprezentowała w procesie wprowadzania na Giełdę – zapowiada Igor Klaja, prezes OTCF. – Liczymy na udany debiut. W tym momencie trudno podać dokładną kwotę, jaką zamierzamy w ten sposób zdobyć. Zależy ona od tego, co uda się nam do debiutu zrobić i jakie będą wyceny spółek. Pieniądze pozyskane z Giełdy planujemy przeznaczyć na rozwój sklepów 4F oraz Outhorn – dodaje.

Do tej pory firma rozwijała się w sposób organiczny, nie posiadając finansowania zewnętrznego. – Skala, w jakiej operujemy, jest jedną z największych w Polsce. Ponadto sprzedajemy artykuły do kilkunastu państw europejskich, co powoduje, że nasza pozycja jest stabilna. Posiadamy dwie spółki-córki – Outhorn Rumunia i Outhorn Czechy. Oczywiście mamy konkurencję, ale zawsze staramy się być o krok przed nią – mówi Igor Klaja.

Plany rozwoju firmy na 2010 rok przewidują otwarcie około 4000 mkw. nowej powierzchni, ośmiu sklepów własnych, 15 franczyzowych i 15 stoisk, nie licząc punktów sprzedaży sezonowej. Co najmniej taka sama dynamika rozwoju ma być utrzymana w 2011 roku. – Ostatnie otwarcie sklepu odbyło się w Galerii Mazovia w Płocku. Teraz planujemy wejść do rozbudowanej Galerii Echo w Kielcach, co powinno nastąpić na początku 2011 roku. Dziś interesują nas już tylko otwarcia w dużych galeriach handlowych, które gwarantują określony poziom rentowności, znajdujących się w dużych miastach, takich jak: Poznań, Warszawa, Kraków, Zakopane czy Szczecin. Mamy jednak zasadę: nie podpisujemy umów z tym centrami handlowymi, które otworzą się za dwa bądź trzy lata, bo w czasach kryzysu ich realizacja jest opatrzona zbyt dużym ryzykiem, niepewna jest też data otwarcia – opowiada prezes spółki.

Spółka OTCF powstała z połączenia dwóch firm działających na rynku modowo-sportowym – 4F Sport Performance i Outhorn Sp. z o.o.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016