Intersport: 8-proc. spadek przychodów w maju

Jak podała firma, narastająco w okresie od stycznia do maja 2010 roku osiągnęła obroty na poziomie 103,56 mln zł, co stanowi wzrost o 6,1 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2009 roku.

"W maju spółka osiągnęła wzrost obrotów w grupie outdooru (buty i kurtki), natomiast sprzedaż asortymentu całorocznego w salonach była na porównywalnym poziomie w stosunku do ubiegłego roku. Deszczowy maj przyczynił się jednak do spadku sprzedaży rowerów, które stanowią w okresie wiosenno-letnim istotną grupę towarową. Znalazło to odzwierciedlenie w niższych przychodach w maju" – podano w komunikacie.

Jak podawał Retailnet.pl, narastająco, po I kwartale 2010 roku, spółka Intersport Polska SA odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży towarów i usług o 16 proc. oraz wzrost zysku netto o 51 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2009 roku. Na dobre wyniki I kwartału wpływ miał wzrost wydajności sprzedaży w sklepach już istniejących, konsekwentna polityka ograniczania kosztów oraz sprzyjająca sprzedaży zimowa aura.
 

Działalność sieci Intersport Polska S.A. polega na sprzedaży markowego sprzętu sportowego w specjalistycznych sklepach o dużej powierzchni, które są zlokalizowane w wybranych, prestiżowych centrach handlowych dużych miast w całej Polsce. Intersport Polska S.A. prowadzi działaność w 28 placówkach – w czterech salonach w Warszawie i Poznaniu, trzech salonach w Krakowie, Wrocławiu, dwóch w Gdańsku i Łodzi oraz po jednym salonie w Bielsku-Białej, Bytomiu, Bydgoszczy, Białymstoku, Częstochowie, Gdyni, Katowicach, Opolu, Płocku i Sosnowcu o łącznej powierzchni ponad 30 tys. m2.

 

Reklama

Galeria Jurajska