Dune to modne i unikalne fasony butów, które od ponad 15 lat podbijają serca wielu kobiet na
świecie. Pierwszy butik marki otwarto na Kings Road w Londynie w 1993 roku. Obecnie Dune to
sieć ponad 40 sklepów w Wielkiej Brytanii i Irlandii, oferujących oprócz butów torby oraz
dodatki.
Flagowe salony marki mieszczą się na londyńskim Covent Garden i Buchanan Street w
Glasgow. Marka Dune jest także obecna na Bliskim Wschodzie oraz w Moskwie. Od czerwca
kolekcje z metką Dune będą dostępne również dla polskich klientek.

Spółka NFI Empik Media & Fashion miała 8,49 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kwartale 2010 roku wobec 2,33 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 599,82 mln zł wobec 566,60 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym, w I kw. 2010 roku spółka miała 4,15 mln zł zysku netto wobec 21,05 mln zł zysku rok wcześniej. Narastająco w I-IV kw. 2009 roku spółka miała 87,39 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 126,11 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 2719,53 mln zł wobec 2297,00 mln zł.

Na dzień 31 marca 2010 roku sieć sprzedaży Grupy Empik liczyła 662 punkty o łącznej powierzchni 277 217 mkw. Na koniec I kwartału 2010 roku w Polsce działało 148 salonów Empik, spółka Ultimate Fashion posiadała 113 sklepów marek odzieżowych, a spółka Maratex, która działa na rynkach wschodnich, 77 sklepów w Rosji oraz 23 na Ukrainie. Grupa Smyk liczyła 73 sklepy, a Spiele Max, która działa w Niemczech liczyła 43 sklepy.