Zakupy przy muzyce miksowanej na żywo przez DJ’a oraz rabaty (nawet do 60 proc.) na kolekcje – tego nie zabraknie w Galerii Jurajskiej w Częstochowie w najbliższą piątkową noc. Nocy Zakupów towarzyszyć będą pokazy kolekcji dostępnych w Galerii Jurajskiej, konkursy wiedzy na temat mody z nagrodami oraz impreza z muzyką na żywo.
O atmosferę zadba brazylijska grupa taneczno-wokalna DANCA BRASIL SHOW. Po zakupach będzie można odpocząć w kafejkach w Galerii Jurajskiej przy dźwiękach melancholijnej bossa novy. Impreza zakończy się o 1:00 w nocy.

Galeria Jurajska to trzecie centrum handlowo-rozrywkowe zrealizowane przez Globe Trade Centre SA (GTC) w Polsce i pierwszy nowoczesny obiekt tego typu w Częstochowie. Jego otwarcie nastąpiło w październiku 2009 roku.
Galeria Jurajska usytuowana jest w Alei Wojska Polskiego 207 – przebiegającym przez całą Częstochowę fragmencie drogi krajowej nr 1, łączącej północ i południe Polski.
Powierzchnia całkowita Galerii Jurajskiej wynosi 130 000 mkw., z czego 49 000 mkw. to powierzchnia handlowo-rozrywkowa, która mieści 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City.

W ofercie Galerii Jurajskiej znajdują się sklepy najpopularniejszych marek polskich i międzynarodowych. Dla wielu z nich jest to debiut na lokalnym rynku handlowym. Swoje sklepy w Galerii Jurajskiej otworzyły m.in.: Alma, Peek&Cloppenburg, grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, Esotiq, House, Mohito), Mega Avans, grupa Inditex (Zara, Bershka i Stradivarius), C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, KappAhl, Smyk, Rossmann, Kakadu, Sephora, Douglas, Promod, Max Mara, Trussardi, s.Oliver czy Apart.
Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić ponad 2000 samochodów. W bezpośrednim sąsiedztwie centrum znajdują się przystanki kilkunastu linii autobusowych.