Sphinx dołączył do CH Eden

Jednocześnie sieć wprowadziła nowe menu. Zmiany promuje kampania reklamowa prowadzona pod hasłem „Dla głodnych wrażeń” obejmująca działania ATL, BTL i PR.
Nowością w menu Sphinksa jest Hit mix, czyli panierowane kawałki kurczaka, ryby i krążki cebulowe oraz nowe smaki w pozycjach kultowych: shoarma złocista z udka i piersi kurczaka i shoarma de Lux z delikatnych polędwiczek wieprzowych. Klienci mogą również skosztować chrupiącego kurczaka ze słodkim sosem chili czy steku po amerykańsku z mięsa angusa. Ponadto, na podstawie badań preferencji klientów zdecydowano o przywróceniu do menu dań wyjątkowo lubianych przez klientów. W ofercie są więc znów kalafiorki panierowane, zupa cebulowa z grzankami i tartym serem, sałatki Cezar i Ale Feta, makarony spaghetti carbonara oraz tagliatelle z polędwicą i grzybami. Do menu wracają też wszystkie pizze i pozycje z działu "Na mniejszy apetyt" obejmujące charakterystyczne dla Sphinksa dania bez dodatków skrobiowych i ziemniaczanych. Na specjalne życzenie studentów do oferty wprowadzone zostało pożywne i niedrogie spaghetti bolognese. W nowym menu znajduje się także duży wybór dań w rozmiarze XL.

W ramach nowego menu restauracje Sphinx wprowadzają zestawy Lunch Menu obejmujące specjalnie skomponowane dania w atrakcyjnych cenach od 11,90 zł i z szybszym serwisem. Są one kierowane przede wszystkim do osób, które nie mają dość czasu, by zamówić i zjeść wybrany przez siebie pełny posiłek. Nowe zestawy lunchowe można zjeść we wszystkich restauracjach Sphinx w całej Polsce od poniedziałku do piątku w godz. 12.00 – 14.30. We wszystkich lokalach jest też dostępna nowa karta menu dla dzieci. Dedykowana oferta śniadaniowa pojawi się w wybranych restauracjach.

– Wychodzimy z nowymi pomysłami menu i z nowymi propozycjami dań i smaków. Z myślą o preferencjach i oczekiwaniach naszych klientów wprowadzamy nowe menu główne opracowane na podstawie analizy upodobań kulinarnych kobiet i mężczyzn z różnych grup wiekowych. Do naszej oferty powrócą dania wyjątkowo lubiane, za którymi tęsknią nasi klienci. Wprowadzamy też szereg nowości przygotowanych przy uwzględnieniu zebranych opinii. Ponadto po raz pierwszy w Sphinksie pojawią się uzupełniające karty dań, które znacznie wzbogacą nasze podstawowe menu. We wszystkich restauracjach wprowadzamy ofertę dla dzieci oraz specjalne Lunch Menu, a w niektórych lokalach pojawi się również menu śniadaniowe. Dodatkową zachętą do odwiedzenia restauracji Sphinx i skosztowania nowej oferty będą ciekawe promocje i specjalne oferty cenowe – mówi Bogdan Bruczko, wiceprezes zarządu Sfinks Polska SA.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016