Toy Planet zainwestuje w pięć nowych sklepów

Obecnie działa 19 sklepów Toy Planet. 12 z nich to placówki własne, pozostałe siedem działa na zasadzie franszyzy. Firma jest zainteresowana pozyskaniem kolejnych lokalizacji i franczyzobiorców. Strategia zakłada otwieranie sklepów Toy Planet głównie w centrach handlowych, w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców. Minimalny kapitał potrzebny franczyzobiorcy na uruchomie nie placówki Toy Planet to 90 tys. zł.

Oferta sklepów z zabawkami Toy Planet skierowana jest przede wszystkim do wymagających i zamożnych klientów. Oprócz najbardziej znanych i reklamowanych marek przemysłu zabawkarskiego, które spotkać można na półkach każdego sklepu zabawkowego, dużą rolę w sprzedaży Toy Planet stanowią niszowe, inne niż wszystkie, zabawki importowane bezpośrednio przez operatora sieci.

Firma Creator powstała w 2001 roku. Początkowa działalność oparta była na dystrybucji na rynku polskim zabawek znanych światowych producentów. W 2003 roku otwierając we Wrocławiu salon firmowy francuskiego producenta zabawek Berchet rozszerzono działalność handlową o sprzedaż detaliczną.

Sukces finansowy pierwszego sklepu zaowocował kolejnymi otwarciami w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu. W 2006 roku zapadła decyzja o zmianie nazwy z Berchet na Toy Planet i o rozwoju sie¬ci za pośrednictwem systemu franczyzowego.
 

Reklama

Galeria Jurajska