Apsys: są pierwsze efekty nowej strategii

– Korzystamy przy tym z wizerunku znanych i lubianych na całym świecie postaci z kreskówek. Współpracujemy także z najemcami, co jest istotne szczególnie w czasach spowolnienia gospodarczego. Wszystkie te elementy realizowane są dzięki ogólnokrajowej akcji "Zaszalej z Drużyną Bugsa" – wyjaśnia Ewa Flader, dyrektor Marketingu i Komunikacji Apsys Polska.
 
Program Looney Tunes Active został opracowany przez światowego giganta – firmę Warner Bros i zaadaptowany do potrzeb centrów przez agencję eventową Wytwórnia Rozrywki. Zostało nim objętych 12 galerii handlowych w całym kraju. Na parkingach centrów staje gigantyczna hala o powierzchni 600 mkw. Na dzieci w wieku 5-12 lat czeka tor przeszkód składający się z 12 atrakcji. Najmłodsi klienci m.in. grają w piłkę, mini-golf, pokonują ściankę wspinaczkową czy grają w kręgle. Udział w akcji, która w każdym z miast trwa kilkanaście dni, jest darmowy.

– To bardzo ważne w szczególności w mniejszych miastach, gdzie oferta akcji dla dzieci często nie jest zbyt bogata, a za udział w zabawach typu wesołe miasteczko trzeba płacić – dodaje Flader.

Celem programu "Zaszalej z drużyną Bugsa" jest promowanie wśród dzieci możliwości aktywnego spędzania wolnego czasu. – Pragniemy pokazać alternatywę dla komputera czy telewizji. Do współpracy zapraszamy także szkoły, przedszkola i wszelkie instytucje, których zadaniem jest dbanie o zdrowy rozwój najmłodszych. W każdym z miast staramy się również o uzyskanie wsparcia Kuratorium Oświaty – mówi Ewa Flader. – Ponadto akcja "Zaszalej z drużyną Bugsa" umacnia wizerunek zarządzanych przez nas centrów jako obiektów rodzinnych. Podczas gdy dzieci bawią się w namiocie Królika Bugsa, zapraszamy rodziców do skorzystania z oferty naszych centrów – wyjaśnia.

Jak mówi, program jest także platformą współpracy z najemcami. Przygotowują oni specjalne rabaty czy strefy promocyjne z liniami produktów Looney Tunes.

Program jest szeroko promowany. Apsys współpracuje z mediami, wykorzystuje reklamę outdoorową (m.in. billboardy, citylighty, mobile), radiową, telewizyjną. Również w samych centrach handlowych korzysta z materiałów POS, naklejek, standów z postaciami Looney Tunes, plakatów czy ulotek. Częścią projektu jest także specjalna strona internetowa akcji: www.druzynabugsa.pl.

– Nasza strategia zaczyna przynosić pierwsze efekty. W akcji, która odwiedziła dotąd podwarszawskie Janki, Konin, Gniezno i Katowice wzięło udział ponad 6 tys. dzieci. Podczas trwania programu w danym centrum, zwiększa się footfall, a sama akcja jest postrzegana jako prozdrowotna i prospołeczna. Drużyna Bugsa odwiedzi jeszcze Kraków, Wrocław, Toruń, Szczecin, Sosnowiec, Zabrze, Łódź i Gdańsk. Program zakończy się 22 grudnia – podsumowuje.
 

Reklama

Galeria Jurajska