DDD: nowa formuła współpracy z franczyzobiorcami

DDD jest specjalistyczną siecią sklepów oferujących drzwi, panele podłogowe, podłogi drewniane, akcesoria do podłóg, panele ścienne oraz akcesoria do drzwi. Początkowo firma otwierała wyłącznie duże sklepy (200-700 mkw.), w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców. Jednak od kilku miesięcy swoją ofertę kieruje także do przedsiębiorców w miejscowościach do 30 tys. mieszkańców.

– Otrzymując wiele zapytań od przedsiębiorców z mniejszych miejscowości, uznaliśmy, że czas już rozszerzyć formułę współpracy – mówi Marek Frątczak, szef działu ekspansji sieci DDD. – Współpracujemy zarówno ze specjalistami już działających w branży wyposażenia wnętrz, jak i przedsiębiorcami spoza niej – dodaje.

Oba formaty sklepu różnią się jedynie powierzchnią (mniejszy format liczy od 100 mkw.), a co za tym idzie wielkością i sposobem ekspozycji (np. 40-60 skrzydeł drzwi zamiast 70-100). Oferta obu modeli jest jednak identyczna, bowiem artykuły, których nie ma w ekspozycji sklepu, klienci mogą zamówić z katalogu.

Inwestycja w sklep DDD Dobre Dla Domu w mieście do 30 tys. mieszkańców oscyluje wokół 70 tys. złotych, w dużym mieście kwota ta przekracza 100 tys. zł.

– Nowa placówka w Sędziszowie stanowi rozszerzenie ogólnobudowlanej oferty o podłogi, panele i drzwi. Po niemal dwóch latach współpracy z DDD zdecydowałem się na kolejny ruch i traktuję to jako inwestycję na przyszłość – mówi Jędrychowski. – Jeśli biznes będzie szedł dobrze, nie wykluczam kolejnych otwarć – dodaje.

 

 

Reklama

Galeria Jurajska