Selgros wesprze swoich klientów

Po pomoc mogą się zgłaszać poszkodowani przez powódź klienci, którzy zaopatrują się w towar w halach Selgros we Wrocławiu, Bytomiu, Katowicach, Krakowie, Warszawie-Białołęce i Warszawie-Połczyńska.
"Właściciele sklepów i punktów gastronomicznych dotkniętych klęską żywiołową powinni się zgłaszać do dyrektorów poszczególnych hal. Dyrektorzy hal najlepiej znają swoich klientów, wiedzą, w jakiej są sytuacji i oni będą decydować o wysokości rabatów. Handlowcy i restauratorzy, otrzymają 10 procent rabatu na cały asortyment artykułów spożywczych poza alkoholem i papierosami" – czytamy w komunikacie.

Poza tym Selgros przyznał poszkodowanym 25 procent rabatu na artykuły pomocne w sprzątaniu skutków powodzi w tym: pochłaniacze wilgoci, odkurzacze, worki do odkurzaczy, urządzenia do czyszczenia parą i odkurzacze piorące oraz drobne artykuły do sprzątania takie jak miotły, mopy czy wiadra. 

Selgros jest obecny w Polsce od 13 lat. – Decyzja o udzieleniu wsparcia naszym klientom dotkniętym powodzią była dla nas oczywista – mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor działu marketingu Selgros. –
Właściciele sklepów i punktów gastronomicznych są naszymi głównymi odbiorcami. W tym trudnym czasie chcemy ułatwić im prowadzenie biznesu – dodaje Furmanowicz. 

Selgros Cash&Carry jest częścią holdingu transGourmet, zajmującego się sprzedażą hurtową produktów żywnościowych. W chwili obecnej działa w Polsce 12 obiektów, docelowo władze spółki planują rozwinąć sieć do 20 hal.

Reklama

Galeria Jurajska