Silesia: 4-proc. wzrost odwiedzialności centrum

– W okresie gospodarczego spowolnienia, z jakim mieliśmy do czynienia w ub. roku, te parametry okazały się szczególnie istotne – mówi Marta Drzewiecka. – Umiejętnie dobrane przez nas akcje marketingowe pomogły osiągnąć dodatnią stopę frekwencji i obrotów (wzrosty odpowiednio: 4 i 1 proc.). Co więcej, narażone na kryzys branże, np. zdrowie i uroda, rozrywka, czy restauracje, odnotowały wysokie wzrosty – przekonuje.

– W aktywności marketingowej Silesii naszym priorytetem jest budowa takiego przekazu reklamowego, który przyciągnie do centrum jak najwięcej klientów. Przy tym zachowujemy konsekwencję w kreowaniu rynkowej pozycji i wizerunku. Stawiamy na jakość reklamy, atrakcyjność akcji typu G&P (gift and purchase), czy stwarzanie pozahandlowych okazji skłaniających do odwiedzin Silesii. Swoje dokonania chętnie prezentujemy w międzynarodowych konkursach, czego efektem są liczne nagrody branżowe – wyjaśnia Drzewiecka.

– Jako regionalny lider rynkowy oraz czołowe centrum handlowe w kraju organizujemy wydarzenia nieprzeciętne, które poruszają opinię publiczną i plasują nas w ścisłej czołówce. Takim wydarzeniem był pierwszy w Polsce ślub w centrum handlowym (luty 2009). Pamiętamy przy tym o powszechnie obowiązującym kalendarzu marketingowym, w którym poza kampaniami wizerunkowymi główną rolę odgrywają takie elementy, jak pokazy mody (wiosna i jesień), wsparcie kampanii wyprzedażowych oraz kolejne rocznice funkcjonowania centrum – dodaje.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016