Galeria EMKA: sukces to współpraca z najemcami

– Organizujemy wydarzenia rozrywkowe, promocyjne i artystyczne według oryginalnych pomysłów, które rodzą się najczęściej bez udziału wyspecjalizowanych agencji eventowych. Inspirują nas oczekiwania naszych najemców i entuzjazm lokalnych firm, słuchamy ich opinii i staramy się współpracować promując siebie nawzajem – mówi Wiesława Barzycka, dyrektor ds. marketingu Galerii EMKA.

Jak dodaje, tajemnicą sukcesu jest ścisła współpraca z najemcami i organizowanie wydarzeń wspólnie z nimi. – Naszym wyróżnikiem jest wysoki poziom i prestiż organizowanych przedsięwzięć. Jednocześnie obalamy przekonanie, że wydarzenia w mniejszych miastach swoim standardem i prestiżem nigdy nie dościgną imprez stołecznych – mówi Wiesława Barzycka. 

Barzycka uważa, że najważniejsze jest, aby wizerunek centrum był spójny, a klienci darzyli je sympatią i traktowali jako ulubione miejsce zakupów i spędzania wolnego czasu. 

Przykładem organizowanych przez Galerię imprez są wydarzenia na stałe wpisane do kalendarza galerii: konkursy piękności, metamorfozy, pokazy i sesje mody adresowane do dzieci, nastolatek i kobiet powyżej 40. roku życia. Laureatki widnieją na okładkach magazynu galerii bądź prezentują kolekcje naszych sklepów podczas pokazów. – W czerwcu, jak co roku, organizujemy atrakcje związane z ósmymi urodzinami centrum: konkurs prosprzedażowy z nagrodami, finał konkursu Mała Miss oraz noc zakupów z udziałem koszalińskich VIP-ów prezentujących modę. Głównym celem naszych działań marketingowych jest zachęcenie klientów do skorzystania z oferty centrum i miłego spędzenia czasu. Sens organizowania takich imprez najlepiej obrazuje znaczny wzrost odwiedzalności nawet o 30 procent oraz większe niż zazwyczaj obroty najemców – wyjaśnia.
 
Imprezy okolicznościowe to jednocześnie doskonała okazja do włączenia się naszego centrum w akcje charytatywne, takie jak np. zbiórka funduszy na rehabilitację 1,5-rocznej dziewczynki "Podaruj uśmiech Nadii". Wykorzystujemy w ten sposób obecność dużej liczby klientów w centrum do pomocy potrzebującym. Tego typu działalność doskonale wpisuje się w Społeczną Odpowiedzialność Biznesu (CSR).

Reklama

Galeria Jurajska