60 tys. klientów w CH Warszawa Wileńska

Jak informują przedstawiciele centrum, noc zakupów objęła większość sklepów, a rabaty sięgały nawet 60 procent. Warszawianie, którzy zgromadzili się w nocy z 12 na 13 czerwca na Pradze, zatrzymali się w CH Warszawa Wileńska na dłużej. Tuż po godzinie 23.00 mieli szansę podziwiać pokaz sztucznych ogni, prezentowany z dachu Centrum. Był to największy fireworkowy show po tej stronie Wisły – podczas 8 minut miało miejsce aż 700 wystrzałów o wadze ładunków około pół tony. Przed pokazem wystąpił zespół Strefa 50 z repertuarem w stylu country, a od 21.00 do 1.00 w nocy sklepy i lokale kusiły rabatami.
– Byliśmy w samym sercu praskich wydarzeń, jako że czujemy się integralnie związani z prawą stroną Wisły – mówi Filip Kryłowicz, mall manager CH Warszawa Wileńska. – Jesteśmy bardzo zadowoleni, że nasz pokaz sztucznych ogni uatrakcyjnił tę niezwykłą noc, a warszawianie mimo kapryśnej pogody tak licznie pojawili się w naszym Centrum – zarówno na zakupach, jak i na części artystycznej. W przyszłości z przyjemnością będziemy brać udział w podobnych wydarzeniach – dodaje Filip Kryłowicz.

Włączenie się CH Warszawa Wileńska w czerwcową Noc Pragi to przejaw zaangażowania Centrum w szereg zintegrowanych działań, od lat prowadzonych na prawym brzegu Wisły. Współpraca przy akcjach takich jak „Bieg dookoła ZOO”, goszczenie pod swoim dachem przedstawicieli ZTM z punktem personalizacji kart miejskich, przedstawicieli biura rachunkowego z punktem pomocy w rozliczaniu zeznań podatkowych, wspieranie kampanii „Jedź właściwym pasem” – to tylko niektóre z tych działań. CH Warszawa Wileńska ponadto wydaje Magazyn Wileńska, którego ideą jest zbudowanie trwałej więzi z mieszkańcami i miłośnikami prawego brzegu Wisły oraz stała współpraca z praskimi instytucjami. 

Centrum znajduje się w sercu dzielnicy Praga Północ, u zbiegu ulic Targowej i Al. Solidarności. Specyfiką obiektu jest połączenie centrum handlowego i dworca. Centrum składa się z dwóch części: pierwsza to trzy poziomy galerii handlowej oraz znajdujące się ponad nią dwa piętra powierzchni biurowej. W drugiej części mieści się hipermarket oraz trzypoziomowy parking dla klientów. 

W Centrum znajduje się hipermarket oraz ponad 100 sklepów i punktów usługowych. Największym sklepem jest hipermarket należący do Carrefoura. Galeria handlowa Centrum to moda (damska, męska, dziecięca) oraz obuwie i galanteria skórzana, zdrowie i uroda, rekreacja i rozrywka, wystrój wnętrz i artykuły dla domu, gastronomia oraz usługi. W ofercie znajdują się także uznane i renomowane marki zarówno krajowe jak i zagraniczne. Punkty gastronomiczne zapraszają wszystkich do spędzenia chwil odpoczynku między zakupami, do spędzenia czasu z rodziną, z przyjaciółmi.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016