Solaris Center: Najlepsza promocja otwarcia

Autor nagrodzonej kampanii, Firma Reklamowa Kuc, przygotowująca otwarcie galerii miejskiej Solaris Center w Opolu, w kampanii wykorzystała ideę solarności. Już na dziesięć dni przed otwarciem, zaplanowano niestandardowy i niskobudżetowy ambient. W różnych miejscach Opola zostały rozmieszczone elementy dekoracyjne m.in.: wiatraczki, balony helowe. „Elementy dekoracyjne” wspierane były przez działania happeningowe. Parateatralne formy mini przedstawień, realizowane były przez grupy osób (posiadające elementy solarne, detale, rekwizyty) inscenizujących zdarzenia w przestrzeni miejskiej. Rozdawano kwiaty w słonecznej kolorystyce, czekoladki w kształcie słońca, inscenizowano również taniec dzieci słońca, łapanie słońca, a nawet plażę. Celem działań było wzbudzenie zainteresowania wśród mieszkańców oraz nawiązanie interaktywnej relacji z przechodniami.

Elementy „solarne” dominowały również podczas realizacji pozostałych działań związanych
z otwarciem Solaris Center: konferencji prasowej (na Uniwersytecie Opolskim) oraz gali otwarcia galerii zorganizowanej dla 450 gości.

Kwintesencją oficjalnej części otwarcia Solaris Center było przedstawienie z elementami iluzji, efektów wizualnych i świetlnych realizowanych z zaznaczeniem upływu czasu – od zmierzchu do świtu.
 

Reklama

Galeria Jurajska