Silesia laureatem Solal Marketing Awards 2010

Zwycięzców konkursu wyłoniono w dniach 16-19 czerwca 2010 roku, podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC w portugalskiej Lizbonie.

Silesia City Center zostało docenione w kategorii Public Relations za organizację imprezy Freestyle Session Europe 2009 – europejskich eliminacji do najważniejszych na świecie zawodów tańca breakdance.

Katowickie centrum handlowe rocznie odwiedza ponad 13 milionów klientów. Centrum, należące do austriackiej firmy Immofinanz Group, zarządza spółka SCC Management. Dyrektorem marketingu Silesia City Center jest Marta Drzewiecka, a dyrektorem zarządzającym Ewa Marcinek.

Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers ICSC) powstała w 1957 roku i zrzesza ok. 60 tys. członków, z ponad 80 krajów, z branży centrów handlowych. Rada promuje rolę centrów w marketingu produktów i usług oraz wdraża najbardziej efektywne metody zarządzania. Solal Marketing Awards to jedna z nagród przyznawanych przez ICSC, na poziomie regionalnym. Nagrodami Solal centra handlowe są wyróżniane od 1977 roku. Kampanie marketingowe są zgłaszane w kilku kategoriach, a jury ocenia ich kreatywność, innowacyjność, a przede wszystkim skuteczność.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016