Sieć sklepów Netto dba o zdrowie klientów

Na cukrzyce choruje ponad 3 miliony Polaków, a na całym świecie – ok. 200 milionów osób. Często nazywa jest ona epidemią XXI wieku. W maju sieć handlowa Netto włączyła się do wielkiej światowej koalicji antycukrzycowej, realizując przy tym program odpowiedzialności społecznej pod nazwą. „Zatrzymać cukrzycę”. Wdrażając liczne działania profilaktyczne oraz edukacyjne sieć Netto chce zadbać, chociaż pośrednio, o zdrowie swoich klientów.

Najistotniejszym elementem prowadzonej kampanii, oprócz specjalnie oznakowanych półek ze zdrową żywnością, są „Białe Soboty” organizowane w sklepach wspólnie z firmą Roche Diagnostics Polska oraz Polskim Stowarzyszeniem Diabetyków. W trakcie trwania każdej z akcji klienci sklepu będą mogli bezpłatnie zbadać poziom cukru we krwi nowoczesnym i bezpiecznym urządzeniem Accu-Chek oraz skorzystać z wskazówek dietetyka. Klienci otrzymają także profesjonalne materiały edukacyjne, dotyczące cukrzycy oraz zdrowego żywienia, a także będą mieli okazję na degustację zdrowej żywności.

O szczegółach kampanii i terminach „Białych Sobót” Netto informuje na łamach prasy, na stronie internetowej www.netto.pl, a także w gazetce handlowej, dostarczanej bezpłatnie do skrzynek pocztowych. Informacje dotyczące akcji są oznakowane logo „Zatrzymać cukrzycę”, wpisanym w niebieski okrąg, międzynarodowy symbol walki z cukrzycą.

 

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016