LPP powiększy sieć sprzedaży

Już teraz na terenie kraju działa 215 sklepów marki Cropp, 275 punktów House, 55 Mohito oraz 263 Reserved. Pierwsze trzy marki odzieżowe prowadzą sprzedaż swojego asortymentu w lokalach, których średnia powierzchnia wynosi 200 mkw., natomiast dla sieci Reserved najmowane są lokale o powierzchni około 800 mkw.

Spółka LPP sprzedaje swoje produkty głównie w rejonie środkowej i wschodniej Europy (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Litwa, Łotwa, Estonia, Ukraina, Rosja, Rumunia oraz Bułgaria). Niedawno do grupy krajów dołączyły również Niemcy i Białoruś.

W kwietniu bieżącego roku skonsolidowane przychody grupy LPP SA wyniosły ok. 142 mln zł i były o 10 proc. niższe od obrotów zrealizowanych przez GK LPP i GK Artman rok wcześniej. Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła ok. 63 proc. i była wyższa o 5 pkt. proc. niż w kwietniu ubiegłego roku. Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – kwiecień 2010 roku wyniosła około 560 mln zł. Przychody te były niższe o 10 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego

LPP jest właścicelem marek Reserved, Mohito, Esotiq, House i Cropp. Pierwszy sklep pod Reserved został otworzony w Polsce w połowie lat dziewięćdziesiątych. Esotiq jest marką damskiej bielizny, która istnieje na rynku od dwóch lat.