Da Grasso stanowi aktualnie sieć 10 restauracji, 167 pizzerii i 21 pizzerii premium oraz dwóch pizzerii Da Grasso Express. Marka funkcjonuje w 137 miastach. – Mamy już 200 lokali, a do końca roku chcemy otworzyć jeszcze kilkanaście nowych restauracji, pizzerii i pizzerii Express – mówi Magdalena Piróg, wiceprezes Da Grasso. – Wierzymy, że sukces Da Grasso to już nie tylko pizza. Oferta skierowana początkowo do ludzi młodych i dynamicznych, trafiła do wszystkich, którzy szukają nowych wrażeń i smaków – dodaje.

W menu Da Grasso poza pizzą można znaleźć grillowane mięsa, ryby, makarony, przekąski oraz sałatki i desery. – Nowość w naszej sieci stanowią pizzerie Da Grasso Express, które najszybciej dostarczają zamówienia. Wiemy, że klienci nie lubią zbyt długo czekać na zamówione dania. Dwa lokale Da Grasso Express funkcjonują w Łodzi, ale wkrótce rozszerzymy ofertę na inne polskie miasta – kontynuuje Magdalena Piróg.

Pierwsza pizzeria Da Grasso powstała w Łodzi pod koniec lat 90. Marka Da Grasso, w późniejszych latach zaistniała z sukcesem już jako sieć franczyzowa, skupiająca pizzerie i restauracje na terenie całego kraju. Do tej pory sieć zachowuje charakterystyczny wystrój wnętrz i energetyczne zestawienie kolorów i kształtów.