Manufaktura wyróżniona Solal Gold Award

Manufaktura jako jedyne polskie centrum handlowe zdobyła uznanie Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych (ICSC), która przyznała jej najwyższe wyróznienie "Gold".

– Chodzi o zeszłoroczne urodziny Manufaktury połączone po raz pierwszy ze Świętem Łodzi – wyjaśnia Agnieszka Nowak, dyrektor marketingu Manufaktury. – Cieszymy się też podwójnie, bo jest to nie tylko sukces Manufaktury, ale i Łodzi.

W marketingu społecznie zaangażowanym  dochodzi do współpracy trzech stron: biznesu, organizacji społecznych, a także kosumentów. Tak też było w przypadku zeszłorocznych urodzin Manufaktury. Dzięki temu, że stała się ona główną areną wydarzeń składających się na samorządowe Święto Łodzi i zaangażowała się w jego organizację udało się stworzyć niezwykle atrakcyjny program, który w ciągu trzech dni przyciągnął do Manufaktury około 430 tys. gości.
 
ICSC Solal Marketing Awards, przyznawane są przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych od roku 1977. W konkursie nagrody otrzymują najlepsze oraz najbardziej efektywne działania marketingowe realizowane przez centra handlowe w całej Europie. W tym roku wpłynęły 152 zgłoszenia centrów handlowych z 18 krajów, przy czym do konkursu przystąpiły również placówki z Południowej Afryki.

Manufaktura jest jedynym polskim centrum wyróżnionym w tym roku Solal Gold Award.
Srebrne wyróżnienia otrzymały natomiast Forum Gliwice, Solaris Center z Opola  oraz Silesia City Centre w Katowicach.

 

Reklama

Galeria Jurajska