Moodo Urban Fashion Mode rozwija sieć sklepów

Firma Moodo Urban Fashion Mode rozpoczęła działalność w 2005 roku, a dwa lata później rozpoczęła rozwój poprzez franczyzę. Obecnie Moodo posiada około 100 salonów w całej Polsce. W minionym roku otworzono aż 45 nowych punktów, co stanowi połowę całej sieci sklepów tej marki. Najnowsze salony otworzone w Polsce znajdują się w: Radomsku, Wrześni, Mysłowicach, Skarżysku-Kamiennej, Jaworznie, Żywcu oraz Siemiatyczach.

Franczyzobiorca, który chce podjąć współpracę z Urban Fashion Mode powinien posiadać lokal w atrakcyjnym miejscu, zgodnie ze standardami Moodo oraz na wyposażenie sklepu o powierzchni ok. 50 mkw. powinien przeznaczyć około 40 tys. zł. W zamian firma oferuje: korzystanie z rozpoznawalnego w Polsce znaku firmowego know-how bez ponoszenia dodatkowych kosztów, pełen asortyment oferty odzieżowej będący w sklepie w depozycie do momentu sprzedaży, materiały reklamowe wspomagające sprzedaż, przesyłki towaru na koszt firmy, a także pomoc i doświadczenie ze strony pracowników.

– W sferze naszych zainteresowań są sklepy w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Nasze placówki powstają również w trochę mniejszych miejscowościach liczących nie mniej niż 30 tys. mieszkańców – mówi Aleksander Dubowski.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016