Winiary triumfatorem Złotego Godła

– Winiary jest marką tradycyjną i z tradycjami – od wielu lat konsekwentnie buduje swój wizerunek, oparty na takich wartościach jak smak, zdrowie i kultura jedzenia posiłków. Wiarygodność marki w tych obszarach przekłada się na sympatie i lojalność naszych konsumentów. Ich zaufanie – tak bardzo widoczne w wynikach badania Premium Brand – to efekt pracy wielu ludzi, którzy z pasją podchodzą do budowania reputacji marki Winiary. Ogromnie się cieszę, że ten wysiłek został ukoronowany prestiżowymi nagrodami i to od razu kilkoma na raz. W takich chwilach satysfakcja z codziennej pracy wzrasta po stokroć – powiedziała Monika Jusińska-Zbiegniewska, Marketing Manager marki Winiary.

Kostka do smaku Winiary wygrała także w konkursie ogłoszonym przez magazyn „Życie Handlowe” – Przebojach FMCG 2010. W swojej kategorii triumfował  również drugi produkt marki Winiary – Majonez Dekoracyjny. W tym roku – w kategorii producent żywności – marka została laureatem Złotego Godła. Tytuł ten został przyznany na podstawie badania opinii konsumentów. Konkurs po raz pierwszy przeprowadzono w 2001 roku. Od tego czasu organizowany jest w kilkunastu krajach europejskich. Oprócz kwestii marketingowych, przybliża obraz typowego europejskiego konsymenta, jego nastrojów społecznych, postaw i wartości. 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016