PNSA jest nagrodą przyznawaną w Polsce po raz drugi. Konkurs ma na celu promowanie najwyższych standardów w sprzedaży stworzonych w Wielkiej Brytanii i zaakaceptowanych przez Unię Europejską. Jest to pierwsze, a zarazem jedyne takie przedsięwzięcie w Polsce, które ma na celu promowanie dobrych praktyk sprzedaży.

– Każda sprawnie funkcjonująca firma nie może się obejść bez wykwalifikowanego zespołu handlowców. Nagromadzenie najlepszych pracowników działów sprzedaży jest potrzebne tak, jak gospodarce potrzebna jest sprzedaż – mówi Elżbieta Pełka, właściciel i dyrektor zarządzająca Pełka Creative, prezes i twórca PNSA.

W konkursie udział mogą wziąć pracwonicy wszystkich działów sprzedaży, zespoły sprzedażowe oraz dyrektorzy i trenerzy specjalizujący się w  tematyce sprzedaży. Komisja, która ocenia zgłoszonych do konkursu, składa się z pracowników naukowych, specjalistów oraz praktyków z zakresu sprzedaży, HR, zarządzania i szkoleń.

Zwycięzcami II edycji konkursu, w poszczególnych kategoriach, zostali: Leszek Rzeszótko – Menedżer Sprzedaży Roku, Krzysztof Tomasik – Trener Sprzedaży Roku, Krzysztof Dmochowski – Lider Sprzedaży Roku, Kazimiera Siwek – Sprzedawca Roku, Marcin Krzak – Innowacje w Dziedzinie Sprzedaży, Mirosław Michalak – Sprzedawca Roku, Arkadiusz Kosińskie – Zespół Sprzedaży Roku, Paweł Borecki – Menedżer Branży MLM, Katarzyna Chęckiewicz – Menedżer ds. Obsługi Klienta, Krzystof Filiński – Lider w Wykorzystowaniu Środków Unijnych.