Akcja promocyjna Galerii Victoria

Mieszkańcy Wałbrzycha mogą oddać swój głos na jednego z pięciu wykonawców: Patrycję Markowską, Sashę Strunin, Stachursky’ego, Kasię Kowalską lub Katerinę. Formularz umożliwiający głosowanie na poszczególnych wykonawców jest dostępny na stronie internetowej Galerii Victoria www.galeriavictoria.pl/gwiazda. Akcja będzie promowana w internecie oraz w lokalnym wałbrzyskim radiu RMF MAXXX. Koncepcja akcji została przygotowana przez agencję Effectica, która specjalizuje się w opracowywaniu i realizacji zintegrowanych kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji. Effectica będzie odpowiedzialna za przygotowanie oraz realizację kampanii reklamowych dla Galerii Victoria, w tym również promocję centrum w związku z jego otwarciem planowanym na 16 października 2010 roku. Agencja została wybrana w drodze przetargu.

– Agencja Effectica przygotowała dla nas bardzo kreatywną propozycję kampanii reklamowej z okazji otwarcia Galerii Victoria w Wałbrzychu oraz dobrze przemyślany plan działań na okres po otwarciu centrum handlowego. Wierzę, że wspólnie uda nam się stworzyć wyjątkową i zaskakującą kampanię, która skutecznie zachęci mieszkańców Wałbrzycha do odwiedzania Galerii Victoria i robienia w niej zakupów – powiedziała Maria Prażuch, dyrektor ds. marketingu Keen Property Partners Retail.

Galeria Victoria będzie pierwszym nowoczesnym kompleksem handlowo-usługowo-rozrywkowym w Wałbrzychu i regionie, z towarzyszącą funkcją hotelową i mieszkaniową. Będzie to także pierwsze w mieście centrum handlowe posiadające wieloekranowe kino (Cinema City), liczne restauracje i kawiarnie oraz oferujące klientom dostęp do znanych polskich i międzynarodowych marek. W dwupoziomowym kompleksie handlowym znajdzie się hipermarket (4 800 mkw.), około 180 sklepów ze znanymi markami odzieżowymi, park handlowy zajmujący powierzchnię ponad 6 000 mkw., sklep ze sprzętem elektronicznym Media Expert (około 2 500 mkw.) oraz liczne punkty usługowe rozlokowane na ponad 43 000 mkw. powierzchni handlowej. W części rozrywkowej (2 300 mkw.) klienci centrum handlowego znajdą nowoczesne wieloekranowe kino Cinema City z siedmioma salami oraz liczne restauracje, punkty gastronomiczne oraz kawiarnie. Dla klientów zmotoryzowanych powstanie 1 390 naziemnych i podziemnych miejsc parkingowych. Dotychczas umowy najmu podpisano z następującymi firmami oraz markami: 5.10.15, adidas, Altero, Apart, APS Apteki, Bell’Arte, Big Star, Boot Square, Boti, C&A, Camaïeu, CCC, Choco Cafe, Cinema City.

Galeria Victoria powstaje na 10-hektarowej działce położonej na skrzyżowaniu ulic 1 Maja oraz Skarżyskiej w centrum Wałbrzycha, przy drodze wojewódzkiej nr 367 do Jeleniej Góry oraz w sąsiedztwie drogi krajowej nr 35, wiodącej do przejścia granicznego z Czechami w Golińsku. Dzięki temu, że galeria handlowa jest położona w centrum miasta, jest ona dobrze skomunikowana z pozostałymi dzielnicami Wałbrzycha. Dzięki świetnej lokalizacji centrum handlowe stanowić będzie wygodne miejsce zakupów dla mieszkańców Wałbrzycha, Legnicy, Jeleniej Góry, Kłodzka, Kamiennej Góry i Świdnicy. Usytuowanie w odległości zaledwie 17 km od granicy z Czechami pozwoli Galerii Victoria stać się również najbliższym miejscem zakupów dla osób przyjeżdżających do Polski z Czech.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016