– Chcemy, by Jacobs Krönung była nadal postrzegana jako marka wysokiej jakości, ale równocześnie stała się jeszcze bardziej przystępna. Dzięki współpracy z siecią W Biegu Café, Jacobs Krönung będzie bliżej konsumentów – mówi Marta Gampf, brand manager Jacobs Krönung.

Jak podkreśla Maciej Adamaszek ze spółki Dominata, właściciela W Biegu Café, o dotychczasowym sukcesie sieci zdecydował dobry, oryginalny pomysł, konsekwencja na każdym etapie rozwoju, atrakcyjne lokalizacje oraz wiara w powodzenie przedsięwzięcia. Dla W Biegu Café współpraca jest okazją do wzmocnienia dotychczasowego wizerunku, a także uzyskaniem wartości dodanej dzięki obecności najwyższej jakości kawy Jacobs Krönung.

Współpraca przewiduje obecność marki Jacobs Krönung we wszystkich istniejących kawiarniach sieci W Biegu Café oraz w nowo otwieranych miejscach. Projekt zakłada stworzenie nowej identyfikacji wizualnej, czyli opracowanie wspólnego logotypu dla sieci oraz zaprojektowanie nowatorskiego wystroju wnętrza, nawiązującego do kolorów i stylistyki obu marek. Jego celem jest zaoferowanie konsumentom wachlarza produktów i usług obu marek.

Kawiarnie W Biegu Café by Jacobs Krönung otwierane będą o godzinie 7:30, a zamykane najpóźniej o godzinie 23:00. Kawiarnia zlokalizowana w „zagłębiu klubowym”, przy ul. Świętokrzyskiej 18 w Warszawie, będzie funkcjonowała w piątki i soboty również w nocy.