– Bardzo konsekwentnie poszerzamy sieć monobrandową pod marką Funk’n’soul. Pracujemy nad umacnianiem ogólnopolskiego wizerunku i wartością brandu. W przeciągu roku staliśmy się rozpoznawalną w Polsce, silną wizerunkowo marką, która doskonale wpisuje się w mapę rynku odzieżowego w kraju. Konsekwentnie kreujemy swój styl, nasze kolekcje wyróżniają markę Funk’n’soul na tle konkurencji – mówi Marek Szostak – dyrektor strategiczny Funk’n’soul.

Premiere Sp. z o.o. powstała 1992 roku, wprowadzając na rynek autorską kolekcję odzieży pod marką Off The Lip. W ciągu kilku kolejnych lat spółka ugruntowała swoją pozycję pozyskując kilkuset kontrahentów detalicznych na polskim rynku odzieżowym. W związku z dynamicznym rozwojem oraz ekspansją zagraniczną w 2006 roku spółka Premiere wprowadziła nową markę odzieżową Funk’n’soul.

Dzisiaj firma, to jeden z liderów w branży odzieżowej, posiada ponad 110 salonów monobrandowych w całej Polsce oraz kilkadziesiąt punktów na terenie Ukrainy, Rosji, Czech, Słowacji. Celem firmy na najbliższe lata jest dalsze poszerzanie sieci salonów monobrandowych, umacnianie pozycji marki w Polsce oraz w krajach Europy Środkowo – Wschodniej.

Funk’n’Soul to miejska marka odzieżowa nacechowana innowacyjnością kreacji, odwagą stylizacji, a także wysoką jakością. Projektanci marki tworzą dla wyrazistego, oryginalnego stylu. Kolekcje Funk’n’soul to potężny ładunek pozytywnej energii.