Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła około 51 prc. i była wyższa o 3 punkty procentowe od zrealizowanej w czerwcu roku poprzedniego. Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – czerwiec 2010 roku wyniosła około 903 mln zł. Przychody te były niższe o 5 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego

Obecnie na terenie Polski działa 215 sklepów marki Cropp, 275 punktów House, 55 Mohito oraz 263 Reserved. Pierwsze trzy marki odzieżowe prowadzą sprzedaż swojego asortymentu w lokalach, których średnia powierzchnia wynosi 200 mkw., natomiast dla sieci Reserved najmowane są lokale o powierzchni około 800 mkw. W tym roku spółka planuje otwarcie jeszcze 67 nowych placówek handlowych.

Spółka LPP sprzedaje swoje produkty głównie w rejonie środkowej i wschodniej Europy (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Litwa, Łotwa, Estonia, Ukraina, Rosja, Rumunia oraz Bułgaria). Niedawno do grupy krajów dołączyły również Niemcy i Białoruś.

LPP jest właścicelem marek Reserved, Mohito, Esotiq, House i Cropp. Pierwszy sklep pod Reserved został otworzony w Polsce w połowie lat dziewięćdziesiątych. Esotiq jest marką damskiej bielizny, która istnieje na rynku od dwóch lat.