LPP uruchamia nowe salony w Rosji i na Ukrainie

Liczba salonów marek Cropp i Reserved w Rosji zwiększyła się w miesiącach maj-czerwiec o kolejne dwa salony. 21-go maja 2010 roku w Volgodzkim Centrum Handlowym "Forum" powstał jednopoziomowy salon Reserved o powierzchni 283 metrów kwadratowych. Klasycznie wyróżniono strefę damską, męską oraz dziecięcą. Jest to już 48 salon marki w Rosji. Z kolei 9-tego czerwca w Belgorodzkim Centrum Handlowym "Modny Bulwar" otwarto salon marki Cropp o powierzchni 161 metrów kwadratowych.

Nowe otwarcia miały miejsce również na Ukrainie, gdzie w maju Cropp poszerzył liczbę obecnych na tam salonów do 11-tu. W Centrum Handlowym "Juznograd"w Lugansku na 60 metrach kwadratowych od 1-go maja marka prezentuje najnowsze modele w strefie męskiej, damskiej, butów oraz akcesoriów. Na czerwiec planowane jest otwarcie w Iwano-Frankowsku salonu Reserved o powierzchni użytkowej 220 metrów kwadratowych.

Salony działają w oparciu o system franczyzowy i prezentują bieżące kolekcje obu marek, poszerzając tym samym grono ich odbiorców na rynkach wschodnich.

Na polskim rynku obecnie działa 215 sklepów marki Cropp, 275 punktów House, 55 Mohito oraz 263 Reserved. Pierwsze trzy marki odzieżowe prowadzą sprzedaż swojego asortymentu w lokalach, których średnia powierzchnia wynosi 200 mkw., natomiast dla sieci Reserved najmowane są lokale o powierzchni około 800 mkw. Spółka LPP sprzedaje swoje produkty głównie w rejonie środkowej i wschodniej Europy (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Litwa, Łotwa, Estonia, Ukraina, Rosja, Rumunia oraz Bułgaria). Niedawno do grupy krajów dołączyły również Niemcy i Białoruś.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016