Spółka NG2 zwiększyła swoje przychody

Przychody za okres styczeń – czerwiec wyniosły 440,2 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2009 roku o 4,3 proc. Przychody ze sprzedaży detalicznej realizowanej we własnych sklepach, w porównaniu do czerwca 2009, wzrosły o 46,8 proc. Narastająco za okres styczeń – czerwiec przychody ze sprzedaży detalicznej realizowanej we własnych sklepach wyniosły 391,4 mln zł., co stanowiło wzrost o 12,1 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku 2009 – poinformował w komunikacie zarząd spółki NG2.

NG2 zajmuje się sprzedażą detaliczną obuwia i jest jednym z największych jego producentów w Polsce. Według stanu na koniec marca 2010 roku Grupa dysponowała siecią 699 placówek, w tym: 262 salonów CCC, 40 salonów CCC w Republice Czeskiej, 48 butików Quazi, 223 sklepów Boti, salonów franczyzowych CCC 61 i 65 sklepów franczyzowych Boti.

Oferta handlowa największej sieci CCC obejmuje dwie podstawowe kolekcje obuwia: wiosenno-letnią oraz jesienno-zimową, które w sumie liczą 2500 wzorów. Cena detaliczna brutto dla klienta końcowego oscyluje zazwyczaj pomiędzy 70 zł a 400 zł (obuwie skórzane) i 10 zł a 149 zł (obuwie tekstylne i z tworzyw sztucznych). Oferta obejmuje też akcesoria i drobną galanterię odzieżową, tj. pasty, kremy i inne środki do pielęgnacji obuwia, skarpety i inne produkty.