Natalia Sobecka z Jones Lang LaSalle, międzynarodowej firmy doradczej działającej w sektorze nieruchomości komercyjnych, odpowiedzialnej za proces komercjalizacji centrum komentuje: Galeria Jurajska jako pierwsza, nowoczesna galeria modowa w mieście oferuje szeroką gamę marek nieobecnych wcześniej na rynku częstochowskim. Dzięki swojej kompleksowej ofercie sprzedażowej oraz rozrywkowej, na którą składają się kino, KidsPlay oraz wiele kawiarni i restauracji, galeria stała się obiektem o regionalnym zasięgu. Dodatkową mocną stroną centrum jest Globe Trade Centre – pewny i solidny deweloper posiadający swoje projekty na całym świecie.

– Galeria Jurajska, która działa już od blisko dziewięciu miesięcy na częstochowskim rynku nadal cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony nowych najemców. Jest to dla nas najlepsze potwierdzenie sukcesu tego centrum. Nowo otwierające się, debiutujące na lokalnym rynku renomowane marki jeszcze bardziej zwiększają atrakcyjność Galerii Jurajskiej dla naszych klientów – mówi Monika Janczewska, Dyrektor ds. Wynajmu i Sprzedaży, Globe Trade Center.

Galeria Jurajska to centrum handlowe o całkowitej powierzchni 49 tys. mkw. Łącznie w galerii znajduje się około 200 sklepów i punktów usługowych oraz 2 tys. miejsc parkingowych. Zlokalizowana jest w ścisłym centrum Częstochowy, przy Drodze Krajowej nr 1 – 300 m od dworca, 500 m od główniej ulicy handlowej – Al. Najświętszej Marii Panny. Galeria Jurajska wyróżniona została przez Construction & Investment Journal tytułem „Najlepsze centrum handlowe otwarte w 2009 roku”.

Wśród kluczowych najemców Galerii Jurajskiej wyróżnić można: Peek & Cloppenburg, Reserved, Cropp, Home&You, Zara, Bershka, Stradivarius, H&M, C&A, Kappahl, New Yorker, Mango, Mega Avans, Dziecko, Intersport, Empik, Smyk, SuperPharm, Rossmann , Kakadu, Sephora, Cinema City, Delikatesy Alma.