Zwiększamy odwiedzalność Portu Łódź

Rok 2010 jest dla Portu Łódź wyjątkowy – to pierwszy rok naszej działalności i start komunikacji marketingowej. Centrum handlowe rozpoczęło rok 2010 kampanią marketingową zapowiadającą wielkie otwarcie Portu Łódź, które odbyło się w marcu. Zintegrowane działania marketingowe realizowane były poprzez outdoor, reklamy w lokalnych mediach oraz niestandardowe działania na portalach społecznościowych i w przestrzeni miejskiej. Rozpoczęliśmy od działań teaserowych – motywem przewodnim kampanii było hasło „Żądamy Portu dla Łodzi”. Podczas kolejnego etapu wyjaśniliśmy, jaki Port udało się dla Łodzi wywalczyć.

Po otwarciu motywem przewodnim komunikacji marketingowej są wyróżniki naszego centrum. Celem, jaki stawialiśmy sobie planując akcje marketingowe na rok 2010, było konsekwentne utrwalenie ich w świadomości obecnych i potencjalnych klientów. W komunikacji marketingowej podkreślamy, że jesteśmy centrum przyjaznym rodzinie, wychodzącym naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Bazujemy także na potencjale, jaki niesie skojarzenie związane z nazwą naszego centrum, które jest Portem do którego Łódź zawsze może przybić.

Dotychczasowe akcje marketingowe oceniamy pozytywnie. Jesteśmy zadowoleni z odbioru naszej kampanii promującej otwarcie oraz komunikacji wyróżników centrum w Łodzi i regionie. Na temat niestandardowej kampanii otwarciowej pozytywnie wypowiadali się zarówno łodzianie, jak i lokalne media.

Udaje nam się stale zwiększać odwiedzalność naszego centrum. Z tego względu rozszerzamy obszar naszej aktywności marketingowej o region łódzki.