– To dla nas duże wyróżnienie i dowód na wysoką jakość obiektu. Jesteśmy dumni z tego, że nasze wysiłki oceniono tak wysoko – mówi Rafał Elżanowski, dyrektor ds. inwestycji Neinver Polska.

Galeria handlowa Malta jest najwięszkym obiektem handlowo-usługowym nie tylko w Poznaniu, ale w całej zachodniej Polsce. Obiekt został otwarty w marcu 2009 roku i mieści się w okolicy Jeziora Maltańskiego oraz terenów poznańskiej Malty, przy ulicy abpa A. Baraniaka.

Galeria zajmuje 162 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym 54 tys. mkw. powierzchni handlowo-rozrywkowej. Cała powierzchnia działki, na której znajduje się centrum handlowe to aż 8 ha. Łącznie, galeria oferuje klientom 170 sklepów popularnych marek polskich i zagranicznych, a także wiele punktów usługowych, kawiarni, restauracji, wielosalowe Multikino, klub fitness i plac zabaw dla dzieci. Dla zmotoryzowanych klientów powstało 1 800 miejsc postojowych na siedmiokondygnacyjnym parkingu z bezpośrednim dostępem do Galerii Malta.

Galeria Malta to również wyjątkowa architektura i wystrój wnętrz, które pozostają w zgodzie z otoczeniem i harmonijnie współgrają z zielonymi terenami poznańskiej Malty. Budynek wpisuje się w otoczenie dzięki swej lekkiej konstrukcji, zastosowanym materiałom i fasadzie przedstawiającej najbardziej charakterystyczne symbole Malty.

Do galerii prowadzi pierwsza w Poznaniu wisząca kładka przechodząca nad ulicą abpa Antoniego Baraniaka. Mierzący 160 metrów most ułatwia przejście przez ruchliwą ulicę nie tylko pieszym, lecz również rowerzystom i osobom jeżdżącym na rolkach.

Neinver jest liderem w zarządzaniu centrami outlet w Hiszpanii, Polsce i Niemczech, a także drugim operatorem centrów outlet w Europie. Firma, jako pierwsza, pod marką Factory, wprowadziła koncept centrum outlet do Hiszpanii i Polski. W 2009 roku Neinver skonsolidował swoje centra outlet w Portugalii, Niemczach i Włoszech, wprowadzając nową markę „The Style Outlets”.