– Istniejące centra handlowe o ugruntowanej pozycji na rynku, z rozbudowaną ofertą skierowaną do szerokiego grona odbiorców to najczęściej wymieniane projekty w planach rozwojowych polskich i międzynarodowych najemców. Stabilna liczba klientów ułatwia zainteresowanym oszacowanie przyszłych obrotów, co znacząco ogranicza ryzyko inwestycyjne związane z nowymi otwarciami – mówi Adam Kłos z działu powierzchni handlowych Jones Lang LaSalle, firmy doradczej odpowiedzialnej za rekomercjalizację CH King Cross Marcelin w Poznaniu.

Marka Lavard wywodzi się z przedsiębiorstwa produkcyjno – handlowego Gamatex spółka jawna, które od roku 1975 jest producentem wysokiej jakości ubrań męskich. Lavard oferuje swoim klientom szeroki asortyment wysokogatunkowej odzieży i dodatków.

Firma Benetton została stworzona przez Luciano Benettona, który przez 40 lat tworzył jedną z najbardziej znanych marek odzieżowych na świecie. 1969 rok okazał się jednym z kamieni milowych w rozwoju firmy. Nie dość, że udało się wyjść z ofertą za granicę, to jeszcze pierwszy sklep stanął nie gdzie indziej, ale w Paryżu, przy Rue Bonaparte. Kolejne lata istnienia firmy przynosiły już same sukcesy. Obecnie salony firmy znajdują się na każdym kontynencie, a majątek założyciela szacuje się na pięć mld. euro.

King Cross Marcelin to centrum handlowe o powierzchni ok. 46 tys. mkw. z ofertą spożywczą, modową, obuwniczą, usługową, multimedialną, elektroniczną i gastronomiczną. Łącznie w projekcie znajdują się 122 punkty handlowo-usługowe. Do kluczowych najemców należą m.in. hipermarket Real, Media Markt, Empik, H&M, Reserved, Charles Voegele, New Yorker, Smyk, Humanic, Carry. Zmotoryzowani klienci centrum mają do dyspozycji ok. dwa tysiące miejsc parkingowych.