Pepco powiększy się o 4 sklepy

Pepco w całej Polsce oferuje produkty – odzież i wszystko dla domu "pod jednym dachem" – za niskie ceny, przy zachowaniu dużego wyboru. Docelowo zamierza natomiast stworzyć sieć liczącą 400 sklepów w całej Polsce. Model budowy sieci został oparty na programie 35-45 otwarć rocznie. Dzięki ukierunkowaniu na optymalne zarządzanie siecią oraz intensywną ekspansję, firma skutecznie realizuje założone cele strategiczne, dotyczące sprzedaży oraz rozwoju.

Pod marką Pepco figuruje ogólnopolska sieć sklepów dyskontowych, które oferującą artykuły odzieżowe oraz artykuły przemysłowe codziennego użytku. Pepco Poland należy do grupy sieci handlowych holdingu Pepkor, jednej z największych kapitałowo firm w RPA. Pepkor prowadzi działalność w 12 krajach Afryki, Azji i Europy, zarządzając siedmioma sieciami detalicznymi pod różnymi markami handlowymi (m. in. Pepco, PEP, Ackermans, Best&Less, Dunns, Shoe City, John Craig). Holding Pepco na całym świecie posiada 2700 sklepów o łącznej powierzchni sprzedaży 1,2 mln mkw. oraz zatrudnia 27 tys. pracowników.

Pepkor działa w segmencie dyskontowej sprzedaży detalicznej od 1965 roku. Kluczowe obszary, które w największym stopniu umożliwiają realizację strategicznych celów całej grupy, dotyczą starannego planowania asortymentu towarowego, przygotowania odpowiedniego wyglądu sklepów oraz ścisłej kontroli kosztów działalności.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016