Zachęcam kupców do łączenia się z Emperią

W grupie zawsze jest się silniejszym, a różnorodność naszych formatów i modeli współpracy jest ogromna. Oczywiście teoretycznie na rynku jest miejsce dla każdego, kto ma dobry pomysł na handel, kto zna tajemnice zadowolenia klientów, ale w praktyce, nie mając dużej skali działania, dalsze funkcjonowanie na rynku nie będzie łatwe.

W zakresie detalu w 2010 roku stawiamy na dalszy rozwój. Wspólnie z naszymi franczyzobiorcami planujemy uruchamiać kolejne placówki pod szyldem Lewiatana, Euro-Sklepu, Groszka czy Milei. Przybędzie też supermarketów Stokrotka i Delima. Z dużymi nadziejami przyglądamy się działalności naszej spółki Partnerski Serwis Detaliczny, powołanej specjalnie do pracy na rzecz Spółdzielni Spożywców. 2009 rok PSD zamknął z sukcesem, nawiązując współpracę z 45 spółdzielniami. Bardzo dobre opinie spółdzielców pozwalają nam wierzyć, że ten rok dla PSD również będzie należał do udanych.

Mamy już za sobą niemal dwuletni proces porządkowania naszego segmentu dystrybucji. Siedem spółek dystrybucyjnych utworzyło jeden podmiot o ogólnopolskim zasięgu, połączony jednolitym systemem operacyjnym i informatycznym. Tak powstał prawdziwy gigant – spółka Tradis. Te wszystkie działania chcemy w 2010 roku przekuć na konkretne korzyści dla klientów tak, by w pełni mogli skorzystać z efektów realizowanych zmian. Chcemy być liderem kosztowym i jakościowym dystrybucji w Polsce.