Dyrektorzy oddziałów między innymi ze Stalowej Woli, Kraśnika, Puław czy Płocka pomogli już 20 detalistom w ponownym zatowarowaniu oraz uruchomieniu sklepów z terenów dotkniętych klęską żywiołową. Warunki pomocy dla każdego kupca ustalane są indywidualnie. Zakres wsparcia zależy nie tylko od zniszczeń, jakie w danej placówce wyrządziła powódź, ale również od długości i przebiegu współpracy Tradisu z danym kupcem.

– Wielu detalistów w powodzi straciło biznes budowany przez lata, który dawał utrzymanie nie tylko im i ich rodzinom, ale też rodzinom ich pracowników. W tej sytuacji pomoc jest wręcz naszym obowiązkiem. Chcemy wesprzeć kupców w ponownym uruchomieniu prowadzonych przez nich placówek. Każdemu przypadkowi przyglądamy się indywidualnie i dobieramy takie rozwiązania, które w konkretnym przypadku będą najkorzystniejsze – mówi Rafał Melanowicz, dyrektor sprzedaży Tradisu. W zakresie wsparcia kupców z terenów objętych powodzią Tradis współpracuje z Poradnikiem Handlowca. 

Tradis Sp. z o.o. jest ogólnopolską spółką prowadzącą dystrybucję artykułów spożywczych i chemiczno-kosmetycznych. Tradis jest podmiotem integrującym segment dystrybucji Grupy Handlowej Emperia i należy do grona największych firm w branży handlowej w Polsce.