Sieć, której właścicielem jest ITM Polska Sp. z o.o. planuje jeszcze przed końcem 2010 roku otworzyć 27 placówek pod marką Intermarché i 17 sklepów Bricomarché. Aktualnie jest ich analogicznie 147 i 71 (stan na 1 lipca 2010 roku). Średnia powierzchnia placówek handlowych Intermarché wynosi około 1000 mkw., zaś punktów Bricomarché – 1400 mkw.

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 170 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce. Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska. Plany strategiczne Grupy zakładają ekspansję sieci głównie w małych i średnich miejscowościach, o wielkości do 70 tys. mieszkańców.

Muszkieterowie są obecni w ośmiu krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Hiszpanii, Portugalii i na Bałkanach. W 2009 roku obroty całej Grupy Muszkieterów wyniosły 34 miliardy euro. Sieć 3 760 sklepów, 3 tys. niezależnych przedsiębiorców 130 tys. pracowników to liczby wskazujące na wiodącą pozycję Grupy Muszkieterów wśród europejskich sieci handlowych. Jako zrzeszenie niezależnych przedsiębiorców Grupa Muszkieterów jest w Europie liderem wielkiej dystrybucji.