Gerber wystartował z kampanią promocyjną

Promocję przygotowała agencja Legend Group, natomiast media zakupił dom mediowy Mediaegde:cia. Akcja jest wspierana kampanią reklamową, utrzymaną w pogodnej, słonecznej kolorystyce oraz w wesołym nastroju letniego wypoczynku. Kampania obejmuje 10-sekundowy spot telewizyjny, outdoor, internet, a także materiały POS, takie jak woblery, chorągiewki, zawieszki, cenówki oraz plakaty.

Promocja trwać będzie do końca sierpnia 2010 roku w wybranych sklepach na terenie całego kraju, w tym we wszystkich największych sieciach hipermarketów. Lista sklepów wraz z terminami akcji znajduje się na stronie internetowej www.gerber.pl. Promocją zostały objęte wszystkie produkty Gwrber, a w szczególności gotowe posiłki w słoikach. Polega ona na wprowadzeniu obniżonych cen oraz opakowań promocyjnych, np. 2+1 produkt gratis.

– Chcąc ułatwić rodzicom dokonywanie zakupów na letnie wyjazdy z dziećmi, właśnie teraz wprowadzamy promocję cenową Gerber pod hasłem „Letni festiwal niższych cen”. Wiemy, że rodzice, szczególnie w okresie letnim, częściej niż zwykle kupują jednorazowo więcej niż jeden produkt, z myślą o wakacyjnych wycieczkach – mówi Beata Dziwulska, product manager, odpowiedzialna za markę Gerber.
 

Reklama

Galeria Jurajska