Abra rusza z kampanią medialną

Trwającą do końca sierpnia kampanię reklamową pod hasłem „Wakacyjna akcja Abra” przygotowała agencja Heads Advertising, wspólnie z działem marketingu Abra SA. Kampania telewizyjna potrwa do końca sierpnia 2010 roku i obejmuje takie kanały jak: TVP 1, TVP 2 i telewizję Polsat. Spoty radiowe emitowane są w radiu ZET i RMF FM.

– W kampanii nawiązujemy do dotychczasowej linii kreatywnej sieci sklepów Abra. Na czas lata zdecydowaliśmy się jednak na znacznie lżejszą i dowcipniejszą formę animacji 2D i naszego nowego bohatera – mówi Bartłomiej Suder z agencji Heads Advertising.

Reklama w formie insertów obejmuje prasę telewizyjną i kobiecą m.in. magazyny: Tele Tydzień, Przyjaciółka, Tina. Dodatkowo we wszystkich miastach, w których znajdują się sklepy Abra, w nakładzie ponad dwóch milionów sztuk dystrybuowane są specjalne katalogi z promocyjną ofertą firmy. W samych sklepach dla konsumentów przygotowano nie tylko liczne obniżki (m.in. letnia wyprzedaż od 9-18 lipca), ale również dodatkowe promocje dla klientów jak na przykład gratisowe zestawy plażowe przy zakupie powyżej 1 699 zł.

Abra meble to ogólnopolska sieć sklepów meblowych, która została założona w 1990 roku. Naszą siedzibą jest Kraków, gdzie znajduje się zarząd, centrala logistyczno – handlowa oraz pierwszy uruchomiony sklep meblowy.
 

Reklama

Galeria Jurajska