Rozwój sieci handlowej Dino

Sieć spożywcza Dino obecna jest w pięciu województwach: lubuskim, wielkopolskim, dolnośląskim, Łódzkim oraz opolskim, a średnia powierzchnia sklepu wynosi około 300 mkw. Obecnie firma posiada ponad 90 sklepów na terenie Polski.

Markety Dino to sieć sklepów wyłącznie z polskim kapitałem, której początki sięgają roku 1999. Wówczas, na terenie województwa wielkopolskiego swoją działalność rozpoczęły pierwsze markety. Od momentu powstania Dino intensywnie rozwija sieć własnych sklepów.

Spółka Dino Polska niedawno pozyskała także nowego inwestora – fundusz kapitałowy Enterprise Investors.  Dino Polska korzystając z doświadczenia biznesowego Enterprise Investors ma zamiar konsekwentnie rozwijać swoją pozycję na rynku, budując około 40 marketów rocznie. Planowane przychody sieci w roku 2010 przekroczą 540 milionów złotych. Dino Polska przeznaczy kapitał transakcyjny na sfinansowanie dynamicznego programu zakupu nieruchomości i budowy nowych sklepów. W zamian za wkład kapitałowy w kwocie 200 milionów złotych Enterprise Investors stanie się mniejszościowym udziałowcem Spółki. Enterprise jest  niezależną polsko-amerykańską firmą zarządzającą funduszami kapitałowymi, która działa na rynku od 20 lat i jest liderem jeśli chodzi o liczbę i wartość dokonanych inwestycji. Inwestuje w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej i ma długoletnie doświadczenie w branży handlowej.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016