Ekspansja sieci Sklep Polski

W chwili obecnej Sklep Polski działa na terenie czterech województw: wielkopolskiego, kujawsko – pomorskiego, lubuskiego oraz łódzkiego. Średnia powierzchnia sklepu sieci spożywczej Sklep Polski to około 130 mkw. Firma w ubiegłym roku miała 557 mln zł obrotu, to o ponad 7 mln więcej niż w roku 2008.

Sieć Sklep Polski powstała w 1999 roku z inicjatywy właścicieli niezależnych sklepów wraz z gnieźnieńską firmą PHUP Andrzej Szeszycki – liderem wśród polskich firm sektora handlu detalicznego i hurtowego artykułami FMCG. Celem konsolidacji sklepów było utworzenie zintegrowanej detalicznej sieci, która będzie w stanie bronić jej uczestników przed konkurencją ze strony zewnętrznych sieci handlowych.

Warunkami przystąpienia do sieci Sklep Polski są: posiadanie sklepu o powierzchni sprzedaży minimum 70 mkw., posiadanie punktu handlowego o odpowiedniej lokalizacji, przestrzeganie rzetelności kupieckiej, stabilna sytuacja finansowa, a także dostosowanie działań marketingowych do standardów sieci Sklep Polski.

Nadrzędnym celem sieci jest zaspokojenie potrzeb klientów oraz zapewnienie nie tylko dobrej lokalizacji sklepu, szerokiego wyboru produktów, ale także miłej i profesjonalnej obsługi.
 

 

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016