Sklepy należące do marki Euro Sklep średnio posiadają 151 mkw. powierzchni handlowej. Ostatnio do sieci dołączyły: sklep Jana w Tylmanowej, Góral S.C. w Sułkowicach, Bajt S.C. w Borzęcinie, w woj. małopolskim oraz Supersam Edhan w Wesołej, w woj. mazowieckim i F.H.U. Gluza Mateusz w Ustroniu, w woj. śląskim.

Sieć handlowa Euro Sklep SA działa w południowej części kraju, gdzie zrzesza grupę stanowiącą ponad 600 sklepów. Sieć dysponuje w 100 proc. kapitałem polskim. Firma z siedzibą w Bielsku-Białej jest spółką operatorską, która koordynuje działania wobec sklepów w oparciu o umowy franchisingowe. Spółka zapewnia, że do nadrzędnych celów jej działania należą: zwiększanie udziałów w rynku, wzmacnianie pozycji rynkowej sklepów należących do sieci, wspomaganie środowiska kupieckiego poprzez wdrażanie standardów podnoszących poziom usług. Wśród zadań jakich się podejmuje jest negocjowanie warunków współpracy z producentami i dostawcami, organizacja szkoleń dla właścicieli sklepów i kadry zarządzającej, doradzanie przy aranżacji i wystroju placówek, udzielanie porad prawnych, organizacja targów i spotkań z producentami i dostawcami, dbanie o spójny i jednolity wizerunek sieci. Firma nadal zamierza zwiększać udział sieci sklepów w krajowym rynku.