Nowo otwarty sklep w Senicy jest już 19 punktem sprzedaży należącym do firmy. Ich łączna powierzchnia ekspozycyjna wynosi ponad 27 tys. mkw.

LUTO Slovakia a.s., posiadająca własne salony meblowe, dołączyła do struktury Grupy w 2009 roku. Firma systematycznie otwiera kolejne sklepy w ramach sieci „Nábytok Black Red White”. Najnowszy punkt sprzedaży detalicznej w Senicy to dwukondygnacyjny obiekt o powierzchni ponad 600 mkw., na której wyeksponowano meble pokojowe, kuchenne, tapicerowane, stoły i krzesła, a także artykuły wyposażenia wnętrz. Produkty Black Red White Słowacy mogą kupić również w takich miastach, jak: Bratysława, Bańska Bystrzyca, Koszyce, Preszow, Zwoleń, Liptowski Mikulasz czy Nitra.

– Inwestycja na Słowacji to efekt realizacji strategii zakładającej m.in. zwiększenie dostępności do asortymentu Black Red White poza granicami kraju. Nasze wieloletnie doświadczenie na rynku słowackim pokazuje, że oferta Black Red White cieszy się tam dużą popularnością. Nowy salon będzie doskonałą okazją do bezpośredniego zaprezentowania naszych produktów kolejnym słowackim Klientom – mówi Stanisław Bosak, prezes zarządu BRW SA. Asortyment Black Red White jest dostępny na Słowacji już od pond 13 lat.

Grupa Black Red White to największa polska grupa meblarska, producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz z 20 proc. udziałem w rynku pod względem wartości sprzedaży. Firma oferuje wysokiej jakości meble pokojowe, kuchenne, tapicerowane oraz stoły i krzesła o różnorodnej stylistyce.

W skład Grupy wchodzi Black Red White SA i 20 spółek zależnych, w tym 9 podmiotów zagranicznych zlokalizowanych na Ukrainie, Białorusi, Słowacji, w Rosji oraz Bośni i Hercegowinie. Działalność produkcyjna na rzecz Black Red White prowadzona jest w 21 zakładach produkcyjnych zlokalizowanych w Polsce i za granicą.

Krajowa sprzedaż detaliczna mebli i artykułów wyposażenia wnętrz Black Red White jest prowadzona i rozwijana – poza punktami partnerskimi – za pośrednictwem sieci salonów własnych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Aktualnie liczy ona 54 salony, w tym 11 salonów wielkopowierzchniowych we Wrocławiu, Krakowie, Lublinie, Zabrzu, Będzinie, Chorzowie, Łodzi, Bydgoszczy, Poznaniu, Warszawie i Gdańsku.

Krajowa sprzedaż hurtowa prowadzona jest w oparciu o 10 hurtowni własnych i 3 przedstawicielskie oraz magazyny regionalne o łącznej powierzchni 257,5 tys. mkw. Podobna strategia w zakresie handlu hurtowego realizowana jest na rynkach zagranicznych. Grupa dysponuje kilkoma hurtowniami własnymi na terenie Ukrainy, Białorusi, Rosji oraz Bośni i Hercegowiny. Hurtownie przedstawicielskie firmy znajdują się na terenie Czech, Słowacji, Węgier, Bułgarii, Rumunii oraz Grecji.