Grupa Muszkieterów w Galerii Victoria

Placówka będzie specjalizowała się w artykułach świeżych, takich jak owoce, warzywa, nabiał, pieczywo, wędliny oraz mięso. Będzie wyposażona również we własną piekarnię i wędzarnię. Klienci wałbrzyskiego Intermarché Super w jego ofercie odnajdą także szeroki wybór produktów spożywczych oraz chemii gospodarczej (średnio 15 tys. artykułów). W sprzedaży będą dostępne zarówno produkty pod markami własnymi, jak również artykuły innych producentów. Ponadto tylko w Intermarché Super sprzedawane będą produkty delikatesowe z Francji, takie jak: wina, słodycze, kawy i kosmetyki. Sklep w Galerii Victoria, będzie pierwszą lokalizacją Grupy Muszkieterów w centrum handlowym oraz pierwszą placówką tej marki w województwie dolnośląskim. Supermarket zostanie zainauguruje swoja działalność w dniu oficjalnego otwarcia Galerii Victoria, czyli 16 października 2010 roku.

– W lutym bieżącego roku, kiedy objąłem stanowisko prezesa Grupy Muszkieterów, wspólnie
z zarządem zdecydowaliśmy się zmienić naszą strategię i postanowiliśmy, że sieć Intermarché na szeroką skalę zawita do galerii handlowych – mówi Marek Feruga, prezes Grupy Muszkieterów w Polsce. – Cieszę się, że na efekty tej decyzji nie trzeba było długo czekać. Nowoczesny kompleks Galeria Victoria to doskonałe miejsce dla naszego najnowszego formatu sklepu. Wierzę, że idealnie wkomponuje się w całościową ofertę galerii i zyska uznanie w oczach klientów – dodaje.

Galeria Victoria będzie pierwszym nowoczesnym kompleksem handlowo-usługowo-rozrywkowym
w Wałbrzychu i regionie. W ramach inwestycji powstanie również powierzchnia mieszkaniowa i hotelowa. W dwupoziomowym kompleksie handlowym znajdzie się ok. 180 sklepów ze znanymi markami odzieżowymi, sklep ze sprzętem elektronicznym oraz liczne punkty. W części rozrywkowej klienci znajdą wieloekranowe kino Cinema City z siedmioma salami oraz liczne restauracje, punkty gastronomiczne oraz kawiarnie. Dla klientów zmotoryzowanych powstanie 1 390 naziemnych i podziemnych miejsc parkingowych. Powierzchnia handlowa kompleksu wyniesie ponad 43 tys. mkw. powierzchni handlowej.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016