W sklepie w Kluczborku na ok. 4000 mkw. będzie oferowanych  ponad 20 tys. artykułów. W ofercie sklepu znajdą się artykuły budowlane, wykończeniowo-dekoracyjne, wyposażenia łazienki i kuchni, sprzęt elektryczno-oświetleniowy, armatura metalowa, elektronarzędzia, artykuły sezonowe oraz wyposażenia ogrodu.

Firma Nomi SA powstała w kwietniu 1993 roku i jako pierwsza w Polsce sieć handlowa zaoferowała klientom pełen wachlarz artykułów dla domu i ogrodu.

Nomi dalej rozbudowuje swoją sieć. W listopadzie 2010 roku ruszy budowa marketu budowlanego Nomi Dom i Ogród w Starachowicach w województwie świętokrzyskim. Obiekt powstanie przy ulicy Radomskiej, na terenach kupionych przez inwestora od Zakładu Energetyki Cieplnej.

Nomi SA, właściciel marketów budowlanych, zatrudnia blisko 2000 osób w ponad 30 sklepach w Polsce o łącznej powierzchni blisko 130 tys. mkw. W 2008 roku zanotował przychody ze sprzedaży na poziomie 562 974 tys. zł, a zysk netto wyniósł 11 055 tys. zł. I półrocze 2009 roku przyniosło firmie 4-proc. wzrost przychodów (na porównywalnych sklepach).

W tym roku firma Nomi zainwestowała też w Dzierżoniowie. Wydała tu na inwestycję 22 mln zł. W otwartym w marcu markecie znalazło pracę sześćdziesiąt osób. W 2009 roku Nomi wybudował między innymi market w Dębicy za siedem mln zł. Ruszył on 15 października w dębickiej Galerii Raj.