Technik pierwszego kontaktu w Vobis

Aktualnie program „technik pierwszego kontaktu” prowadzony jest tylko w wybranych salonach Vobis. Jak wyjaśnia portal, w salonach tych, przeszkoleni sprzedawcy-serwisanci, przyjmują do naprawy uszkodzony sprzęt, niezależnie od tego, gdzie został on zakupiony. Warunkiem jest, że będzie to sprzęt marek i producentów istniejących w ofercie Vobis. Obecnie na rynku większość klientów realizuje serwis gwarancyjny zakupionego sprzętu za pośrednictwem sprzedawcy.

W portalu czytamy, że całe przedsięwzięcie ma dosyć pionierski charakter na naszym rynku. Po zakończeniu okresu gwarancji, w przypadku awarii, użytkownik jest skazany na szukanie na własną ręką firmy zajmującej się naprawą sprzętu lub tzw. fachowca. Zazwyczaj jakość tych usług i stosowane części zamienne nie dorównują jakością oryginalnemu serwisowi gwarancyjnemu producenta.

– Celem naszej nowej usługi jest wypracowanie możliwie najlepszego rozwiązania dla zapewnienia profesjonalnej obsługi około i posprzedażowej dla klientów na miejscu w sklepie, a tym samym posiadanie rozwiązania zapewniającego praktyczną pomoc – mówi Dariusz Krajewski, dyrektor działu usług i serwisu, Vobis SA. – Zadaniem serwisanta sprzedawcy jest fachowa obsługa klienta na etapie procesu zakupu poprzez doradztwo, instalację, konfigurację, etc. oraz klienta posprzedażowego – serwisant w sklepie jest w stanie dokonać wiarygodnej diagnozy, rozwiązać cześć problemów na miejscu, a gdy to jest niemożliwe pośredniczyć w procesie naprawy (gwarancyjnej i pogwarancyjnej) zdejmując z klienta ciężar dbania o ten proces – wyjaśnia.
 

Reklama

Galeria Jurajska