Formuła 1 w Porcie Łódź

Akcja marketingowa przygotowana przez Port Łódź potrwa przez cały weekend, od 31 lipca do 1 sierpnia 2010 roku. W programie pokazy filmów o Węgrzech, projekcje toru Hungaroring oraz materiał pt. „Robert Kubica – Jak doszedłem do F1?”. Oczywiście nie zabraknie również relacji z wyścigów na torze Hungaroring. Dodatkowo zostaną zorganizowane zawody w symulatorach, które będą usytuowane w strefie restauracyjnej, odbędzie się konkurs sprawdzający refleks uczestników, prezentacja bolidu Formuły 1 oraz wiele innych konkursów i quizów.

Patio jest położone w samym sercu Portu Łódź. Na powierzchni siedmiu tys. mkw. umieszczono ławeczki, kawiarniane stoliki i zieleń. Na Patio znajduje się scena otoczona fontanną, która podczas organizowanych tu akcji i imprez zmienia się w centrum wydarzeń.

Inwestorem i deweloperem projektu Port Łódź jest Inter Ikea Centre Polska SA, należąca do grupy Ikea. Firma istnieje na polskim rynku od 1988 roku. Podstawowym celem jej działalności jest przygotowanie, realizacja i kompleksowa obsługa własnych inwestycji komercyjnych. Obok Ikea w należących do IICP centrach handlowych można znaleźć liczne sklepy oferujące zróżnicowany asortyment. Obecne są przede wszystkim znane i renomowane marki oferujące produkty wyposażenia wnętrz oraz firmy odzieżowe.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016